Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Vågdag

Av Solfrid - 28 juli 2012 10:09

Tänk att -0,2kg kan ge den glädjen att det känns som att hjärtat hoppar till i bröstet som en yrslig groda och näven åker upp segervist luften i den värsta Jean De Arc andan .YES!

Efter onsdagens "tjuvvägning" rann  eländet på mig.
Ändå vet jag kroppen kan leka och hoppa massor under en vecka.
Så den här näsbrännan har jag lärt mig av.


Till veckan ska jag med bästa gänget på Urkults festivalen och rent matmässigt lär det bli en prövning i hur jag kommer att kunna hantera.
Vi har matmöte i kväll och det blir spännande för det lär inte vara sista Urkult/nöje/utflykt/resa jag kommer att göra som Viktväktare.
Utan snarare den första.
Come on utmaningar- jag står redo att lösa er!!  


 

 
 
Mamma

Mamma

28 juli 2012 11:26

Men åååååå! Ska du på Urkult? Har drömt om det i flera år nu, skulle vara så spännande att få se elduppvisningen tex. Men som sagt, matmässigt kan det blir en prövning som heter duga! Jag skulle antagligen skita i de dagarna och bara äta på.. Hehe..

Jag ska skriva in mig på VV om två veckor när de öppnar stället igen, nu har de bara vägningar. Tills dess så ska jag bara försöka gissa mig fram o räkna ut på en app.

http://viktsaklart.bloggplatsen.se

Solfrid

28 juli 2012 11:42

Eldnatta längtar jag till.
Det ska vara sååååå magiskt!
Viktväktarnas inskrivning ska jag vänta med tills jag hittar en bra konsulent här hemma.
Det är också viktigt.
Jag försöker köra med hejjarklacken från bloggen och mina vänner här hemma.
Kramis,

 
Mamma

Mamma

28 juli 2012 11:44

Men ooo, skulle du kunna räkna ut? Det vore helt underbart!! Svarar samma här och på min blogg!
Kvinna som sagt (senast jag kolla i alla fall)
ålder 38 (väldigt snart 39)
längd 160..
Väntar med spänning!

Jaa, har hört att de har massa vegetariskt oxå där på Urkult! Jag är mest vegetarian.. PÅ vanliga marknader så är det bara kött kött och åter igen kött..

http://viktsaklart.bloggplatsen.se

Solfrid

28 juli 2012 12:20

Absolut :)
Jag räknar ut de i kväll så håll koll!
Uppdaterar om Urkult när vi är där nästa vecka.
Mycket skoj är på programmet :)

 
Tocka Tanten

Tocka Tanten

28 juli 2012 19:54

Grattis till viktminskningen... härligt med minus...
Idag har jag spårat ut med att slarvat med att skriva upp vad jag har ätit... fy på mig. :0) Det kommer de dagarna ibland.
Men det är bara att kämpa på... och hoppas kunna komma i bra rutiner när jag börjar jobba igen.
Kramizz

http://tjockatanten.bloggplatsen.se

Solfrid

29 juli 2012 00:56

Tack :)
Det kändes hur skönt som helst att se de där minuset.
Känner mig superduper nöjd med det.
Kramelikram

 
ana

ana

29 juli 2012 16:22

Nice se där kom det lite positiva nr på vågen ..... grattis :)
Väg dig inte mer än en gång i veckan det leder bara till huvudvärk :P

Jag hejar på dig!!!!

http://minus83kg.bloggagratis.se

Solfrid

30 juli 2012 12:41

Tack Ana!
Det betyder massor med era små kommentarer.
Det lyfter!
Vågen får stå tills på söndag den här gången.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solfrid - 6 november 2012 15:17


Jag trodde att det skulle fungera med att stoppa huvudet i sanden, hålla för öronen så jag inte hörde tankarna.Slutade prata, för då kan man låtsas som att det inte existerar.Men magen sitter ju där ändå, trots allt.Igår fick jag en utmaning av E om ...

Av Solfrid - 25 augusti 2012 08:29


Att vilja jobba med sig själv och sin egen utveckling innebär inte att jag tror, att jag vet allt , kan allt  eller är bäst i någon tävling mot "alla andra"Det innebär helt enkelt att jag tror, vill och jobbar med mitt eget väl mående och utveckling ...

Av Solfrid - 22 augusti 2012 23:17


Jag är inte tjock.... bara lite fluffig        

Av Solfrid - 22 augusti 2012 23:03


Usch va trött jag är..veckan har varit intensiv rent känslomässig och det är många tankar runt rättegången som florerar här i sundsvall.Hoppas att det blir ett slut på det här och att alla frågetecken rätas ut för dom anhöriga och att de som är skyld...

Av Solfrid - 22 augusti 2012 10:57


  En av sommarens sista jordgubbsmellanmål?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Vikt

Augusti 2012

18/8 -1,1
11/8 +0,4

2/8 -0,5

 

Juli 2012
-3,0 kg *

Stjärnor och Mål

Mina mål ställer jag till tre kilo i taget.

28/7 - Första tre kilos stjärnan.
 

 

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards