Alla inlägg under juli 2012

Av Solfrid - 31 juli 2012 23:19

Ser fram emot attfå njuta av  Loney Dear på Urkult!


Av Solfrid - 31 juli 2012 16:39

Är det vädret eller infektionen eller något annat som fått mej ur spel.
Tröttare än tröttast är jag ..
Åkte ut med stortrollen och såg dom bada i går och de va allt jag satte foten utanför dörren.
Annars är det planering inför Urkult som gäller och med mig tar jag en stor kycklinglasagne och en flaska Baileys.
Det får bli party- nu har jag bestämt mig för det.
Puh!
 

Av Solfrid - 30 juli 2012 14:09

Lycka är en hållplats mellan för lite och för mycket

 

Av Solfrid - 30 juli 2012 12:42

Igår var jag slav under värmen och orkade inte göra många knop utan väntade in kvällen och filmen Cockpit som jag fick sällskap av syrrans små troll till.
 
Super härlig film som bjöd på många skratt . Biogodis blev det - chips och ramlösa.
Saltet var gott och vatten var nödvändigt.
 


Höll mig till pointsen och mår såå bra när jag känner att jag följer programet.


Värmen är härlig och jag känner att idag är jag hellre inne och hämtar energi än ger mig ut.
Vissa dagar är härligast i soffan och jag än nog inte riktigt återhämtad från min svullna panna och infektion.
Så nu samlar jag mig inför Urkult och helgen.





Av Solfrid - 28 juli 2012 18:59

Inget är som väntans tider hos goda vänner.
Nybakat och veggmat...
Kockar som samarbetar om utrymmet på ett fantastiskt sätt.
Luktar underbart ..

Av Solfrid - 28 juli 2012 10:09

Tänk att -0,2kg kan ge den glädjen att det känns som att hjärtat hoppar till i bröstet som en yrslig groda och näven åker upp segervist luften i den värsta Jean De Arc andan .YES!

Efter onsdagens "tjuvvägning" rann  eländet på mig.
Ändå vet jag kroppen kan leka och hoppa massor under en vecka.
Så den här näsbrännan har jag lärt mig av.


Till veckan ska jag med bästa gänget på Urkults festivalen och rent matmässigt lär det bli en prövning i hur jag kommer att kunna hantera.
Vi har matmöte i kväll och det blir spännande för det lär inte vara sista Urkult/nöje/utflykt/resa jag kommer att göra som Viktväktare.
Utan snarare den första.
Come on utmaningar- jag står redo att lösa er!!  


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Vikt

Augusti 2012

18/8 -1,1
11/8 +0,4

2/8 -0,5

 

Juli 2012
-3,0 kg *

Stjärnor och Mål

Mina mål ställer jag till tre kilo i taget.

28/7 - Första tre kilos stjärnan.
 

 

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards